برانو و خانوم خوشگله

زندگی یه زوج صفر کیلومتر

برانو و خانوم خوشگله

زندگی یه زوج صفر کیلومتر

صبح زود

یه مدتیه که صبح ها ساعت 5.5 میرم پارک

نرمش می کنم بعدش میرم یه سنگک خاشخاشی

میگیرم و برمیگزدم خونه خیلی حال میده ولی امروز خیلی بی حال بودم

زود برگشتم  تا خوابیدم روتخت دوباره خوابم برد

ساعت 9 خانوم خوشگله با زور بیدارم کرد اصلا دلم نیموخاست از رختخواب

جدا شم خیلی کوفته بودم نمیدونم چرا؟ چرا؟؟؟؟؟؟

ار وقتی که صبح ها میرم اشتهام باز شده مث گاو میخورم و سیرم نمیشم  ( این متم در حال خفه کردن خودم حین خوردن ) 

راستی یادم رفت بگم این چند وقتی که نبودم باشگاه بدنسازی

رو هم شروع کردم 3 روز در هفته میرم آی حال میده بعدش که میام کلی میخورم 

الان دارم هر 3 دقیقه 4 بار خمیازه می کشم

بدجوری خوابم میاد

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپرک پنج‌شنبه 31 اردیبهشت 1388 ساعت 11:41 http://neveshtehaye-limoee.blogsky.com/

چقدر این عکس پارک قشنگه احساس میکنم خیلی خنکه و پاک...
خیلی وقته صبح زود پارک نرفتم.از وقتی که ۱۲ سالم بوده.آخه بچگیا با مامان بزرگم صبح های تابستون میرفتیم توو پارک صبحوبه می خوردیم...آخ که چقدر زنده شد خاطراتم...
راستی به خاطر آدرس هم ممنونم.
فالبت هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد