برانو و خانوم خوشگله

زندگی یه زوج صفر کیلومتر

برانو و خانوم خوشگله

زندگی یه زوج صفر کیلومتر

دو تا دوست

دیروز غروب زدم بیرون... 

 

توی مسیرم به تجریش با دو تا دوست آشنا شدم میلاد و ستار یاد ۴-۵ سال پیش خودم افتادم 

تو تجریش کلی شلوغ بود کلی پلیس ضد شورش اومده بود. توی مسیرمون به ونک و بهدشم تا مترو با چند تا آدم صحبت کردیم. 

از تجریش تا پارک وی یه سپاهی مارو رسوند که چیز هایروو واسمون گفت که من خودم تا به حال نشنیده بودم و جالب بود که هر کلمه ای رو نمیتونست بگه می گفت ؛ هماهنگ میکنیم ؛ 

 

از پارک وی تا ونک رو یه پسره رسوندمون اونم جالب حرف می زد ولی چی زیادی نگفت. 

 

توی ونک یه مرده نشسته بود داشت سنتور میزد خیلیه م قشنگ میزد خواستیم وایسیم گوش کنیم که ماموره بهمون گفت برید ما هم سر صحبت رو باز کردیم باهاش اونجا هم کلی حرف زدیم و از حرف زدن میلاد خیلی خوشم اومد چون مسیر صحبت رو به جایی می کشوند که دلش می خواست... 

بعدش با یه تاکسی رفتیم تا مترو میرداماد جلوی ورودی یه پسره بود یه گیتار گرفته بود بغلش و میزد انصافا قشنگم میزد ما هم نشستیم بغلش یه زنه هم بود خلاصه ۲۰۰۰ تومن گذاشتم کف دست پسره گفتم بزن خیلی سوزناک زد با خانومه هم بحث سیاسی کردیم اون طرفدار احمدی نژاد بود و ما.... . خانوم که رفت میلاد گیتار پسره رو گرفت و یار دبستانی رو زد خیلی خوشم اومد یه چیزی پسره گفت که همچین دلم خیلی سوخت.  

 

اول گفت کدومتون متاهلید؟ منم گفتم من. گفت اگه خانومت بیاد تورو ببینه کنار خیابون داری گیتار میزنی چی میگه منم گفتم اولا من جراتشو ندارم که کنار خیابون وایسم داد بزنم چه برسه به گیتار ثانیا اگه همچین اتفاقیم بیافته ممکنه بخنده ولی ناراحت نمیشه. خلاصش اینکه فهمیدیم خانومش دذاره میاد و نمیدونه که این داره کنار خیابون گیتار میزنه دلم سوخت واسش گفتم تو همین که این جراتو داشتی که بیای جلوی همچین جمعیت زیادی گیتار بزنی یعنی اینکه این قدرتو داری که یک نفر دیگه هم بهت تکیه کنه. خلاصه کلی حرف زدیم و رفتیم تا دروازه دولت رفتیم و از اونجا تا امام حسین پیاده بودیم بعدشم ایسگاه سرسبز و خونه و لالا........

نظرات 7 + ارسال نظر
ویداوست سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 11:34 http://www.vidavest.com

آموزش کامل SEO ( افزایش رتبه سایت و یا وبلاگ تان در موتور های جستجو )

در این مجموعه آموزشی با روش های مختلف قراردادن وب سایت تان در رتبه اول موتور های جستجوی دنیا آشنا شده و سپس نحوه تثبیت رتبه خود برای همیشه در این موتور های جستجو را بررسی خواهیم کرد. این مجموعه شامل بیش از 20 ساعت فیلم آموزشی SEO می باشد که توسط یکی از متخصصین SEO در یکی از وب سایت های عضو گیری SEO به نام BradCallen ارایه شده است. تمامی دروس به صورت تصویری بوده و گام به گام و بصورت تفضیلی به مباحث پرداخته شده است.

بر اساس ادعای تهیه کنندگان این فیلم آموزشی، بعد از گذراندن تمامی دوره های آموزشی این مجموعه در مدت کوتاهی قادر به بدست آوردن درآمد و یا محبوبیت قابل توجه از طریق ترافیکی که توسط موتور های جستجو ایجاد شده است، خواهید بود.

مهمترین نکته قابل ذکر در مورد این مجموعه آموزشی این است که برای همیشه رتبه اول موتور های جستجو را در اختیار خود خواهید گرفت.

برای خرید این مجموعه بی نظیر به وب سایت ویداوست مراجعه کنید :
http://www.vidavest.com

شاپرک سه‌شنبه 9 تیر 1388 ساعت 20:21

چی بگم...
جز اینکه زندگیم شده یه علامت سوال...
اینقدر بزرگه که دارم زیرش له میشم

شاپرک چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 10:58

همین که واسه دلت بتونی حداقل بزنی خیلیه..
خوش به حالش.من واسه دلم هیچ کاری نکردم...حتی گریه هم نکردم...
میدونم یه روز انتقام سختی ازم میگیره.میترسم یه روز کاملا بی احساس بشم

محمد رضا محمدی مهر چهارشنبه 10 تیر 1388 ساعت 15:33 http://nice-poem

درود بر تو یار غار قدیمی
پس حسابی تهران رو به قدوم مبارک آغشته کردید !
تیکه گیتاریست خیلی جالب بود !
دمش گرم !

mej جمعه 26 تیر 1388 ساعت 10:27 http://www.jalal1369mj.blogfa.com

سلام جالب بود

mej سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 17:07 http://www.jalal1369mj.blogfa.com

سلام وبمون آپ شده بیاین خوشحال میشیم

شاهین سه‌شنبه 30 تیر 1388 ساعت 17:34 http://ravani.blogsky.com

قشنگ مینویسی دوست عزیز! موفق باشی لذت بردم از نوشتت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد