برانو و خانوم خوشگله

زندگی یه زوج صفر کیلومتر

برانو و خانوم خوشگله

زندگی یه زوج صفر کیلومتر

نقطه دات کام

دو تا پست خوشگل گذاشتم تو نقطه دات کام بخونیدش خالی از لطف نیست 

 

http://noqtedotcom.blogsky.com/

نظرات 3 + ارسال نظر
شاپرک جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 21:40

راستی ممنون که دعوتم کردی بیام.
میدونی من از نظر ظاهری خیلی شکل خانومتون هستم؟! وقتی عکسش رو دیدم متوجه شدم...
حس کردم چقدر دوستش دارید امیدوارم همیشه زندگیتون سبز باشه(تبلیغات موسوی نبودا!!)
اون ستاد انتخاباتی موسوی هم رفتم اعصاب خرد شد.قالبشون مشکل داشت.همین باعث شد حتی چند ثانیه اونجا دووم نیارم.
خواستم توو بخش "تماس با ما" بگم دیدم اونم صفحه بندیش درست نیست.
قالبشون ایراد داره.
کاش اول درستش میکردن بعد میرفتن سراغ تبلیغات.

ممنونم انشاله شما هم همیشه شاد باشی و خوشبخت

شاپرک جمعه 1 خرداد 1388 ساعت 21:47

من حرفم رو پس میگیرم!!!!
سایت موسوی اینترنت اکسپلورر رو ساپورت نمیکنه اما با فایرفاکس بهم ریختگی قالب خوب شد

جالبه منم یا اینترنت اکسپلورر میونه ی خوبی ندارم

شاپرک شنبه 2 خرداد 1388 ساعت 10:10

پس چقدر به موسوی میای!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد