برانو و خانوم خوشگله

زندگی یه زوج صفر کیلومتر

برانو و خانوم خوشگله

زندگی یه زوج صفر کیلومتر

پایان نامه

نمیدونم چرا وقتی خانوم خوشگله نیست انقدر بی حوصله ام 

 

دیروز همش نشستم لاست نگاه کردم  

 

بعدش برادر خانوم محترم زنگ زد و اومد که پایان نامش رو درست کنم آخه خیلی به هم ریخته بود عکساش تا ساعت 2 پای لپ تاپ بودم  چشمام داشت در می اومد 

 

خلاصه به هر مشقتی بود جمع جورش کردم و راضی شد و کلی تشکر کرد 

 

ولی رفت هرکاری کردم نموند 

منم باز تنها موندم 

 

و باز هم صبح خواب موندم  

 

خانوم خوشگله هم امروز ساعت 2 کلاسش تموم میشه و سریعا میاد ملایر

 

ولی فردا دوباره میخواد بره 

 

منم صبح تا بیدار شدم بدو بدو تموم خونه رو تمیز کردم 

 

ظرفهارو هم شستم 

 

الانم که اومدم سر کار  

منتظر خانوم خوشگله ام 

 

فعلا بای

نظرات 2 + ارسال نظر
شاپرک یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 15:25 http://neveshtehaye-limoee.blogsky.com/

این که دلت تنگ نشه غیر طبیعیه....

شاپرک یکشنبه 3 خرداد 1388 ساعت 19:30 http://kermanshahit.blogsky.com

اینم لینک وبلاگ دانشجوییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد